Новини

Які електромобілі чекати у 2018 році в Україні

У зв’язку з відміною усіх податків на ввезення електромобілів в Україні з’являться нові моделі авто на електротязі. Які саме? Nissan Leaf Найпопулярніший у світі та Україні електромобіль Nissan Leaf наприкінці минулого року почав випускатись у новому поколінні. У нього привабливий дизайн, більший пробіг на одному заряді, кращі мультимедійні можливості. Nissan Leaf минулого покоління масово завозять […]

Читати
Сховати

У зв’язку з відміною усіх податків на ввезення електромобілів в Україні з’являться нові моделі авто на електротязі. Які саме?

Nissan Leaf

Найпопулярніший у світі та Україні електромобіль Nissan Leaf наприкінці минулого року почав випускатись у новому поколінні. У нього привабливий дизайн, більший пробіг на одному заряді, кращі мультимедійні можливості. Nissan Leaf минулого покоління масово завозять в Україну вживаними, а от новими вони не ввозились. За словами ПР-координатора Nissan Motor Україна Володимира Іванова, "новий закон повинен прискорити прийняття рішення про поставки нового покоління електромобіля Nissan Leaf в Україну, однак точної дати його продажів в нашу країну поки немає".

Renault ZOE

Популярний в Європі електромобіль нещодавно був оновлений – він отримав запас ходу в 300 км на одному заряді! Імпортер Renault в Україні обіцяв привести Renault ZOE в Україну ще минулого року. Однак вже в 2018 році вона вже точно буде в автосалонах!

smart electric drive

Цей малюк в дво- та чотиримісній версії дуже органічний в електричному виконанні. Недарма ж в США "Смарти" будуть продаватись лише з електромоторами". Він зможе зарядити свою батарею до 80% ємності всього за 45 хвилин. Ще до відміни ПДВ та мита вартість smart electric drive мала бути досить демократичною. Тепер, за словами керівництва імпортера концерну Daimler AG в Україні, зниження цін на офіційно ввезені електромобілі може скласти до 17%. Окрім того, в 2019 році в Україні будуть продаватись електромобілі концерну Daimler AG під новим суббрендом EQ.

Hyundai Kona

Вже в наступному році ми будемо розглядати можливість виведення на український ринок нашого першого повністю електричного кросовера Kona EV, - говорить генеральний директор ТОВ " Хюндай Мотор Україна" Геннадій Четверухин. - Стратегією розвитку Hyundai Motor передбачено виробництво до 2022 року 22 екомобілів з різними типами трансмісії, з них два - "чисті" електромобілі". Очікується, що електрична версія Hyundai Kona зможе проїхати на одному заряді 500 км.

BMW i3

"У наступному році ми представимо оновлені версії BMW i3, які були представлені в Німеччині в кінці цього року, - говорять в представництві BMW в Україні компанії "АВТ Баварія". - У нього - незначні поліпшення в інтер'єрі та екстер'єрі. Окрім того - нова BMW i3s, яка отримала не тільки оновлений кузов і нову колірну гамму, але і має більш потужний електромотор в 184 к.с. і 270 НМ, тоді як у базового варіанту - 170 к.с. і 250 НМ".

Tesla Model 3

У Tesla немає офіційних дилерів в Україні, однак українці замовили на сайті виробника через Польщу чи інші країни Європи кілька сотень найдешевшої Tesla - за $35 тис. Автомобіль розганяється до 100 км/год за 5,6 с і розвиває максимальну швидкість 210 км/ч. Акумуляторна батарея на 60 кВт∙год дозволяє проїхати 355 км без підзарядки.

У зв’язку з відміною усіх податків на ввезення електромобілів в Україні з’являться нові моделі авто на електротязі. Які саме?

Nissan Leaf

Найпопулярніший у світі та Україні електромобіль Nissan Leaf наприкінці минулого року почав випускатись у новому поколінні. У нього привабливий дизайн, більший пробіг на одному заряді, кращі мультимедійні можливості. Nissan Leaf минулого покоління масово завозять в Україну вживаними, а от новими вони не ввозились. За словами ПР-координатора Nissan Motor Україна Володимира Іванова, "новий закон повинен прискорити прийняття рішення про поставки нового покоління електромобіля Nissan Leaf в Україну, однак точної дати його продажів в нашу країну поки немає".

Renault ZOE

Популярний в Європі електромобіль нещодавно був оновлений – він отримав запас ходу в 300 км на одному заряді! Імпортер Renault в Україні обіцяв привести Renault ZOE в Україну ще минулого року. Однак вже в 2018 році вона вже точно буде в автосалонах!

smart electric drive

Цей малюк в дво- та чотиримісній версії дуже органічний в електричному виконанні. Недарма ж в США "Смарти" будуть продаватись лише з електромоторами". Він зможе зарядити свою батарею до 80% ємності всього за 45 хвилин. Ще до відміни ПДВ та мита вартість smart electric drive мала бути досить демократичною. Тепер, за словами керівництва імпортера концерну Daimler AG в Україні, зниження цін на офіційно ввезені електромобілі може скласти до 17%. Окрім того, в 2019 році в Україні будуть продаватись електромобілі концерну Daimler AG під новим суббрендом EQ.

Hyundai Kona

Вже в наступному році ми будемо розглядати можливість виведення на український ринок нашого першого повністю електричного кросовера Kona EV, - говорить генеральний директор ТОВ " Хюндай Мотор Україна" Геннадій Четверухин. - Стратегією розвитку Hyundai Motor передбачено виробництво до 2022 року 22 екомобілів з різними типами трансмісії, з них два - "чисті" електромобілі". Очікується, що електрична версія Hyundai Kona зможе проїхати на одному заряді 500 км.

BMW i3

"У наступному році ми представимо оновлені версії BMW i3, які були представлені в Німеччині в кінці цього року, - говорять в представництві BMW в Україні компанії "АВТ Баварія". - У нього - незначні поліпшення в інтер'єрі та екстер'єрі. Окрім того - нова BMW i3s, яка отримала не тільки оновлений кузов і нову колірну гамму, але і має більш потужний електромотор в 184 к.с. і 270 НМ, тоді як у базового варіанту - 170 к.с. і 250 НМ".

Tesla Model 3

У Tesla немає офіційних дилерів в Україні, однак українці замовили на сайті виробника через Польщу чи інші країни Європи кілька сотень найдешевшої Tesla - за $35 тис. Автомобіль розганяється до 100 км/год за 5,6 с і розвиває максимальну швидкість 210 км/ч. Акумуляторна батарея на 60 кВт∙год дозволяє проїхати 355 км без підзарядки.

Электромобили оказывают благотворное действие на психику человека

Как известно, электрические транспортные средства имеют ряд преимуществ по сравнению с автомобилями на ДВС. Электричество дешевле бензина и дизтоплива, электромобили не наносят вред окружающей среде, и ремонтировать такой транспорт приходится в разы реже и дешевле. Но, теперь ученые утверждают, что электромобили полезны нашей психике, оказывая на мозг человека гораздо меньшее негативное воздействие, чем обыкновенный транспорт. В […]

Читати
Сховати

Как известно, электрические транспортные средства имеют ряд преимуществ по сравнению с автомобилями на ДВС. Электричество дешевле бензина и дизтоплива, электромобили не наносят вред окружающей среде, и ремонтировать такой транспорт приходится в разы реже и дешевле.

Но, теперь ученые утверждают, что электромобили полезны нашей психике, оказывая на мозг человека гораздо меньшее негативное воздействие, чем обыкновенный транспорт.

В соответствии с исследованием, проведенным Дунканом Уильямсом из Йоркского университета (Великобритания), водитель, управляющий тихим электромобилем, гораздо меньше устает за рулем. В отсутствии «рычащих» звуков, психика человека не подвергается воздействию навязчивого шума, а потому выдерживает бОльшие нагрузки.

Установить это удалось благодаря электроэнцефалограмме: у водителей лондонских такси, на протяжении рабочего дня прямо в пути фиксировали электроимпульсы мозга. В течение нескольких дней они работали то на электромобилях, то на дизельных авто, подключенные к электроэнцефалографу.

В итоге, было установлено, что драйверы электромобилей оказывались больше сфокусированы на дороге, выказывали сосредоточенность и спокойствие, меньше уставали и злились. Тогда, как у водителей дизельного транспорта эти показатели были существенно хуже.

Особенно ярко это проявлялось на оживленных перекрестках, в пробках и ожидании зеленого сигнала светофора.

Также у водителей, находящихся за рулем электромобиля, частота сердцебиения была практически всегда постоянной, тогда как у владельцев дизельных авто сердце то замедлялось, то бешено колотилось.

При опросе, испытуемые водители также подтверждали, что за рулем электромобиля их физическое и психическое состоянии было лучше. Они чувствовали себя сосредоточенными, не ощущали агрессии и наслаждались тишиной.

Доктор Уильямс также отметил, что медицинское оборудование фиксировало у водителей электромобилей показатели высокой умственной активности и повышенного внимания.

Другими словами, отсутствие шума дизельного двигателя позволило драйверам лучше сосредотачиваться на дорожной обстановке и быть спокойными. А это значит, что коммерческий транспорт на электротяге может иметь огромные преимущества.

Как известно, электрические транспортные средства имеют ряд преимуществ по сравнению с автомобилями на ДВС. Электричество дешевле бензина и дизтоплива, электромобили не наносят вред окружающей среде, и ремонтировать такой транспорт приходится в разы реже и дешевле.

Но, теперь ученые утверждают, что электромобили полезны нашей психике, оказывая на мозг человека гораздо меньшее негативное воздействие, чем обыкновенный транспорт.

В соответствии с исследованием, проведенным Дунканом Уильямсом из Йоркского университета (Великобритания), водитель, управляющий тихим электромобилем, гораздо меньше устает за рулем. В отсутствии «рычащих» звуков, психика человека не подвергается воздействию навязчивого шума, а потому выдерживает бОльшие нагрузки.

Установить это удалось благодаря электроэнцефалограмме: у водителей лондонских такси, на протяжении рабочего дня прямо в пути фиксировали электроимпульсы мозга. В течение нескольких дней они работали то на электромобилях, то на дизельных авто, подключенные к электроэнцефалографу.

В итоге, было установлено, что драйверы электромобилей оказывались больше сфокусированы на дороге, выказывали сосредоточенность и спокойствие, меньше уставали и злились. Тогда, как у водителей дизельного транспорта эти показатели были существенно хуже.

Особенно ярко это проявлялось на оживленных перекрестках, в пробках и ожидании зеленого сигнала светофора.

Также у водителей, находящихся за рулем электромобиля, частота сердцебиения была практически всегда постоянной, тогда как у владельцев дизельных авто сердце то замедлялось, то бешено колотилось.

При опросе, испытуемые водители также подтверждали, что за рулем электромобиля их физическое и психическое состоянии было лучше. Они чувствовали себя сосредоточенными, не ощущали агрессии и наслаждались тишиной.

Доктор Уильямс также отметил, что медицинское оборудование фиксировало у водителей электромобилей показатели высокой умственной активности и повышенного внимания.

Другими словами, отсутствие шума дизельного двигателя позволило драйверам лучше сосредотачиваться на дорожной обстановке и быть спокойными. А это значит, что коммерческий транспорт на электротяге может иметь огромные преимущества.

Електромобілі в Україні б'ють рекорди

За перші чотири місяці 2018 року в Україні було продано 1044 електромобіля, що в півтора рази більше ніж за аналогічний період минулого року. Основну масу первинних реєстрацій автомобілів на електротязі склали вживані машини, повідомила Асоціація автовиробників України. При цьому якщо за січень-квітень 2017 року частка старих електромобілів склала 81%, то в цьому році вона зросла […]

Читати
Сховати

За перші чотири місяці 2018 року в Україні було продано 1044 електромобіля, що в півтора рази більше ніж за аналогічний період минулого року.

Основну масу первинних реєстрацій автомобілів на електротязі склали вживані машини, повідомила Асоціація автовиробників України.

При цьому якщо за січень-квітень 2017 року частка старих електромобілів склала 81%, то в цьому році вона зросла до 85%.

Найбільшим попитом, як і в попередні роки, продовжує користуватися електрокар Nissan Leaf з часткою 69% первинного ринку електромобілів. З січня по квітень 2018 роки українську реєстрацію отримали 723 автомобілі цієї моделі. Однак з цієї кількості лише 52 штуки були новими.

На другому місці за популярністю - автомобіль BMW i3. За вказаний період цей електромобіль придбали 58 автомобілістів. З них 19 вибрали нові, а не старі машини.

Третє місце в українському рейтингу електрокарів зайняла Tesla Model S. Її купили 52 автовласника. Новинку собі змогли дозволити тільки 18 з них.

У Топ-5 найпопулярніших серед українців електромобілів за січень-квітень 2018 року також увійшли: Mercedes-Benz B - 36 одиниць (28 вживаних, 8 нових) і Smart Fortwo Electric Drive - 32 шт. (всі з пробігом).

Як повідомляв OBOZREVATEL.UA, Міжнародна автомобільна федерація назвала найкращі і найгірші електрокари минулого нещодавно Пекінського автосалону.

За перші чотири місяці 2018 року в Україні було продано 1044 електромобіля, що в півтора рази більше ніж за аналогічний період минулого року.

Основну масу первинних реєстрацій автомобілів на електротязі склали вживані машини, повідомила Асоціація автовиробників України.

При цьому якщо за січень-квітень 2017 року частка старих електромобілів склала 81%, то в цьому році вона зросла до 85%.

Найбільшим попитом, як і в попередні роки, продовжує користуватися електрокар Nissan Leaf з часткою 69% первинного ринку електромобілів. З січня по квітень 2018 роки українську реєстрацію отримали 723 автомобілі цієї моделі. Однак з цієї кількості лише 52 штуки були новими.

На другому місці за популярністю - автомобіль BMW i3. За вказаний період цей електромобіль придбали 58 автомобілістів. З них 19 вибрали нові, а не старі машини.

Третє місце в українському рейтингу електрокарів зайняла Tesla Model S. Її купили 52 автовласника. Новинку собі змогли дозволити тільки 18 з них.

У Топ-5 найпопулярніших серед українців електромобілів за січень-квітень 2018 року також увійшли: Mercedes-Benz B - 36 одиниць (28 вживаних, 8 нових) і Smart Fortwo Electric Drive - 32 шт. (всі з пробігом).

Як повідомляв OBOZREVATEL.UA, Міжнародна автомобільна федерація назвала найкращі і найгірші електрокари минулого нещодавно Пекінського автосалону.